Otevřít menu
apartmány na horách

Děti vítány

Při vybavení jsme mysleli na děti ... a rodiče :-)

Ve všech našich ubytovacích jednotkách jsme kladli důraz na to, aby se zde malí návštěvníci zabavili a pro rodiče, aby bylo k dispozici vše, co jsou běžně zvyklí vozit s sebou.

Najdete u nás dětské nádobí a příbory, jídelní židličku, nočník, dětské WC prkénko, hračky, knížky, potřeby pro kreslení a tvoření. Na požádání je možné poskytnout i cestovní postýlku včetně matrace.

Lyžařská škola

Lyžařských škol je ve Velkých Karlovicích několik. Začátečníci i pokročilí se mohou učit sjíždět svahy na sjezdovce Razula, Horal, na Soláni (SKI Čarták) nebo ve SKIareálu Kyčerka.

Procházky s nejmenšími ještě na kočárku

I když se nacházíte v kopcovitém terénu, připravili jsme pro vás několik tipů na procházku s kočárkem. Většinou se na cestě najde úsek, kde je povrch posypaný menšími kamínky nebo zde jsou výmoly, proto je mimo cyklostezku Bečva dobré mít kočárek s podvozkem vhodnějším do terénu.

Laďův pramen

Pod Razulou přejdete po lávce přes Vsetínskou Bečvu směr hotel Galík. Kdo je ubytovaný za Galíkem, připojí se u Galíku.... Dále půjdete pořád rovně do kopce stále proti proudu říčky Velké Hanzlůvky, až dojdete po 3,4km na Laďův pramen. Pěkná procházka lesem po asfaltové silnici, na které projede auto jen výjimečně. Převýšení na Laďův pramen je asi 150m a cesta od Razuly nahoru zabere něco přes hodinu.

Zpět se můžete vydat po stejné cestě nebo si výlet protáhnout od Laďova pramene ještě výše (podívejte se na doporučený hnědý okruh mezi pěšími trasami).

Rozhledna Miloňová

Pod Razulou přejdete po lávce přes Vsetínskou Bečvu směr hotel Galík. Kdo je ubytovaný za Galíkem, připojí se u Galíku.... Dále půjdete ještě kousek rovně, až narazíte na odbočku doleva (stále po asfaltu). Vyšlápnete si kopec a po levé ruce se otevře výhled na Karlovice. Zde je ukazatel na rozhlednu do kopce nahoru po pěší turistické trase – rozhodně ne pro kočárek! Jděte dál ještě asi 2 km lesem po asfaltu a doprava se budete moct opět dostat na rozhlednu. Upozorňuji, že někdy i zde je kus cesty rozbitý a je zde cesta pouze lesní neasfaltová (cca 1km).

Pokud byste se nakonec rozhodli na rozhlednu pro jistotu s kočárkem nešplhat (zejména ne, pokud je po dešti), můžete pokračovat po asfaltové cestě dále až do Miloňova – hned pod kopcem se dáte doleva. Projdete kolem daňčí obory a pořád budete pokračovat až na křižovatku, odkud se po cyklostezce Bečva dostanete zpět na Razulu (tímto byste absolvovali 11km fialový okruh).

Razula – Prales Razula

Příjemná procházka s kočárkem je podél říčky Malá Hanzlůvka směr Prales Razula. Z ubytování v areálu Lésková dorazíte až na křižovatku s hlavní silnicí a u prodejny přejdete po lávce přes Vsetínskou Bečvu, za kterou se vydáte doleva. Na parkovišti dole pod Razulou, odbočíte doprava, směr Penzion pod Pralesem a půjdete pořád dál po místní asfaltové cestě až k pralesu Razula. Jdete jen do mírného kopečka cca 2,3 km.

Zpět můžete jít stejnou cestou nebo se můžete vydat na 11km žlutý okruh směr Horal. I tento se dá absolvovat s kočárkem, přičemž od Horalu už doporučujeme se do Léskového vracet po cyklostezce.

Cyklostezka Bečva

Po cyklostezce Bečva se s kočárkem dostanete bezpečně daleko... Můžete tak dojít třeba až ke kostelu ve Velkých Karlovicích (směr centrum Velkých Karlovic) nebo na hotel Horal – zde jen kousek budete muset trochu zabrat po neasfaltové cestě do kopečka, ale nic nepřekonatelného.